08.03.2015

Mój dzienny jadłospis #3 (nietreningowy, weekendowy)

Jak widzicie wzięłam się za siebie i gdy tylko mam wolne cykam zdjęcia i klepię w kalkulator wszystko co jem ;) Dzisiejszy jadłospis jest jedzonkiem weekendowym z zeszłego tygodnia, kiedy to nie trenowałam, miałam pierwsze wolne dni i postanowiłam spróbować kilku nowych rzeczy.



Na początek pan omlet, z masłem z nerkowców oraz z kremem z kasztanów. Oba nowe nabytki. Oba smaczne, chociaż ten krem z kasztanów to nie wiem do końca do czego wykorzystać. Macie pomysły? Muszę przemyśleć sprawę.


Następnie trochę mi się chciało jeść przed nagrywaniem, ale nie chciało mi się robić obiadu, więc zjadłam resztkę wafli ryżowych, które mi zostały z podróży. Z tym samym co omlet.


Na obiadek było tofu (przyrządzałam sama pierwszy raz) z czosnkiem (na przeziębienie) i sosem sojowym. Do tego sałatka i bataty.


Między obiadem i kolacją (przy sprzątaniu) wciągnęłam jeszcze dwie kostki gorzkiej czekolady. No i kolacja to pełen spontan. Tak jest jak zapominam coś kupić albo czegoś nie ma w sklepie a mi się nie chce myśleć. Najchętniej zjadłabym sałatkę z rybą, ale nie miałam ryby. Więc zjadłabym z serem żółtym, ale to nieco mało białka. Więc usmażyłam jajka i kolacja jest.

Znowu mi wyszło dużo tłuszczu, ale co tam ;) Raz się żyje.

18 komentarzy :

  1. Bardzo fajne menu..bataty uwielbiam mogłabym jeść cały czas ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Nebeskaa Natalia8 marca 2015 17:00

    a ja nadal nie spróbowałam batatów :D jedzonko bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe menu, ja ostatnio głównie kurczak z ryżem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. hypnotizedbythemusic9 marca 2015 11:01

    heheh skąd ja to znam ;] ale tak zaczęłam z nim kombinować, doprawiać i udziwniać z warzywkami, że o dziwo codziennie się na tego kurczaka cieszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. clever_librarian9 marca 2015 16:35

    Jaki mają smak?

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie wciąż zastanawia jak TY przygotowujesz te bataty? pieczesz w skorupkach? smażysz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zależy na ile mam lenia. Raz obieram a raz nie, kroję, smaruję rozpuszczonym olejem kokosowym i do piekarnika.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam ale czym polewasz swoje sałatki ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sos ze zredukowanym balsamicznym z Alnatury (jest wklepany do dziennika)

    OdpowiedzUsuń
  10. ho ho fajny numer z tym dziennikiem/kalkulatorem! liczysz w ten sposob codziennie przyjmowane kalorie? super sprawa! dzieki za inspiracje! pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, tylko specjalnie dla moich czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.czy mogłabyś podpowiedzieć jak na stronie potreningu.pl znaleźć taką opcją tworzenia własnego dziennika żywieniowego ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Po zalogowaniu masz na górze panel użytkownika - klikasz na swoje konto i na dzienniki. Potem masz dziennik żywieniowy jako pierwszy i możesz dodać wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anna Maliniska13 marca 2015 11:40

    wygląda super, do posmarowania omleta świetnie nada się też masło migdałowe primavika - http://www.sklepzezdrowiem.pl/maslo_migdalowe_prazone.html :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog To Wake Up Baby14 marca 2015 15:32

    krem z nerkowców musi być pyszny :) może kiedyś uda mi się spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Suuuper ! bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, dziękuję!