07.05.2014

Mój trening - dlaczego ciężary? [filmik]


Obiecałam publikować co najmniej raz w tygodniu, ale pomyślałam, że mój kanał jest teraz trochę goły i zrobię wyjątek. :) Dzisiaj zapraszam Was na drugi filmik wprowadzający - o tym dlaczego trenuję siłowo.


Drugim powodem, dla którego umieszczam dzisiaj ten filmik jest mój masakryczny brak czasu w tym tygodniu. Chciałam Wam nagrać gify albo przynajmniej porobić zdjęcia do ćwiczeń na plecy, ale póki co nie mam jak. Niemniej jednak post na pewno w tym tygodniu się pojawi i jest nadzieja, że w weekend dam radę zrobić do niego parę zdjęć. Tymczasem zapraszam Was na filmik. :)



Mam nadzieję, że filmik Wam się spodoba!

27 komentarzy :

  1. Edyta Kremer7 maja 2014 20:11

    Bardzo fajnie się Ciebie słucha i ogląda :-) A napisz proszę od jakiego czasu regularnie ćwiczysz na siłowni i ile razy w tygodniu? Być może o tym już pisałaś, ale przeoczyłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam dwa lata temu i ćwiczyłam pół roku, potem miałam przerwę i teraz ćwiczę regularnie od września zeszłego roku z przerwami na regenerację, święta itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nebeskaa Natalia7 maja 2014 20:22

    super się Ciebie ogląda! :) ja również jakiś czas temu zaczęłam ćwiczyć siłowo, ale robię to w domu :) korzystam z treningu sfd :) uważam, że są naprawdę dobre i lepiej skorzystać z czegoś ułożonego przez ludzi, którzy się na tym znają niż samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edyta Kremer7 maja 2014 20:23

    a z jaką częstotliwością?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zależnie od tygodnia, 2-3 razy sama siłówka. Oprócz tego czasami aeroby, a od niedawna siatkówka i/lub plażówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez jestem zdania ze bardzo fajnie sie ciebie oglada i slucha :) ja od zawsze tylko trening silowy, kiedys robilam jeszcze p90x ale tak to tylko silownia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Edyta Kremer7 maja 2014 20:41

    Pytam, ponieważ piszesz, że nie zauważyłaś jeszcze kształtowania się mięśni rąk, a z starasz się ćwiczyć nie małymi ciężarkami. Może trzeba technikę zmienić? Mi piramida baardzo pomaga. Mięśnie wyłażą :-o

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedziałam, że nie mam bicepsa, a nie że nie mam mięśni :) Mam dosyć wysoki bf i dlatego też je mało widać. Tutaj stan sprzed ponad miesiąca: http://www.fitblogerka.pl/2014/03/widac-ci-miesnie.html Filmy z techniką wysyłałam do wielu osób i każda powiedziała, że robię dobrze. Chodziło mi o to, że kobietom wcale nie tak łatwo mięśnie zbudować. Jak Tobie łatwo to tylko powinnaś się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Edyta Kremer7 maja 2014 20:49

    No tak, na fotce ładnie widać tricka :-) U mnie ręce w miarę łatwo - gorzej (dużo gorzej :-( ) z brzuchem i zadkiem :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak uważam! No i roboty mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę za wolno mówisz jak dla mnie. Mam wrażenie jakbyś występowała na akademii w szkole... :/
    Ja zaczęłam swój pierwszy w życiu trening siłowy, też z forum SFD. Póki co jestem po dwóch treningach, ale podoba mi się to. Zakwasy są, plecy bolały jak nie wiem i mam nadzieję, że po skończonym treningu zobaczę postęp. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak szczerze to ciężko panować nad wszystkim już drugim filmiku, szczególnie, że kręciłam go zaraz po pierwszym ;) Jednak wydaje mi się, że i tak jest postęp i będzie lepiej, bo się bardziej obywam z kamerą za każdym razem. Nie chcę też mówić za szybko, bo w rzeczywistości tak jest i zdarza mi się, że ludzie mnie nie rozumieją :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie miny :D Pasuje Ci żelastwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdemu pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eee weź nagrywaj więcej tych filmików bo z każdym jakoś fajniej się Ciebie ogląda:) Taka pozytywna dziołcha z Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Natalia Antczak7 maja 2014 23:02

    Jesteś mega, mega sympatyczna! Śledzę Twojego bloga już od dłuższego czasu, również trenuje siłowo, ale na pewno nie jestem w stanie podnieść tyle co Ty:O a co do poprawy postawy- zgadzam się w 100% (również byłam posiadaczką bardzo atrakcyjnego i powabnego garba:P:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalia Porabik8 maja 2014 06:35

    GOSIA JESTEŚ MEGA POZYTYWNA , SUPER FILMIK, BARDZO FAJNIE JEST CIE USLYSZEC :) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakbym miała więcej czasu to mogłabym tylko siedzieć i kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. DZIĘKI! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. o wiele lepiej prezentujesz się na filmiku niż na zdjęciach :) czekam na kolejny filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Serio? Chyba dlatego, że w rzeczywistości dużo rozmawiam tylko z osobami, które dobrze znam, a Was traktuję właśnie jak dobrych znajomych :) Na blogu może nie umiem tego tak dobrze przekazać.

    OdpowiedzUsuń
  23. proszę o kolejne, jak się zabrać za ćwiczenia na siłowni, bo ja nie mogę się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nakręcę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem,czy dobrze odebrałaś sens mojej wypowiedzi ale miałam na myśli wygląd :). A treści na blogu są przekazywane w bardzo przystępny sposób i nie mam żadnych uwag w tej kwesti:)

    OdpowiedzUsuń
  26. :D źle odebrałam, ale już się poprawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, dziękuję!