05.03.2014

Zabieram się do roboty

Pisałam już o tym, że ja i moje ciało potrzebujemy zmian. Przyszedł marzec, więc akurat zbiegł się początek tygodnia i miesiąca, można w pięknym czasie rozpocząć realizację nowych planów. Całe szczęście dobiłam się do moich koleżanek siatkarek i będę mogła brać udział w ich treningach dwa razy w tygodniu. Oprócz tego postawiłam na nowy plan siłowy. Krótki, ale rzeczowy. Większość ćwiczeń to moje ulubione pewniaki. Prawie wszystko na wolnych ciężarach, czyli to, co lubię najbardziej.

Autor: Celestine Chua

Zdecydowałam się na trzeci trening ponownie z sfd (klik). Plan za namową Agi (blogerki-widmo - klik :)) postanowiłam wzbogacić o męczenie mojego niedorozwoja, czyli bicepsa. Muszę go w końcu zbudować - plecy, barki i już nawet brzuch zaczął współpracować a biceps dalej swoje. Więc minimum raz w tygodniu po treningu zarządzam walkę z bicepsem widmo w postaci superserii uginania o kolanko lub stojąc i młotkowego. Nie wiem czy sztangą, czy hantlami. Generalnie tym, czym będę miała wenę i możliwości - trzy serie i po krzyku.

Mój tydzień będzie wyglądał mniej więcej tak:
Poniedziałek - siatkówka,
Wtorek - siłowy,
Środa - siatkówka,
Czwartek - siłowy,
Piątek - wolne,
Sobota - siłowy,
Niedziela - wolne.

Oczywiście to zależy od mojego planu studiów i pracy. Pewnie często będzie mi wypadał trening czwartkowy, więc będę go przesuwać na piątek. Jeśli chcecie śledzić mój progres w ciężarze, to zapraszam do tabelki tutaj. Jeszcze nie wiem czy w weekendy będę grać mecze. Bardzo bym chciała pomóc dziewczynom w lidze, ale nie wiem czy mają jeszcze miejsca dla zawodników do zgłoszenia. Nie wiem nawet jaka to liga. ;)

Powiedzcie, czy chcielibyście na koniec każdego miesiąca widzieć podsumowanie moich treningów? Widziałam, że jest to popularne u innych blogerek, więc pomyślałam, że mogłoby być dla Was interesujące. Dajcie znać. :)

18 komentarzy :

  1. Jasne, że dawaj na koniec każdego miesiąca podsumowanie !
    Ejj, Ty dużo podnosisz na bajceps, a robię jedną serię 6kg, a dwie 8 kg, ale mam już coraz mnie sił niestety. I żyły mi wychodzą jak szalone- piguły miałyby ze mną dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że chcę widzieć podsumowanie!


    Powodzenia na treningach, niech biceps będzie z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zwykłą serię dychę udawało mi się brać, tutaj w superserii tylko szóstka :( Ty masz wyglądać a nie mieć siły, jak dla mnie to możesz i 2kg brać :D



    Kurde, chyba jestem nienormalna, ale uwielbiam żyły. Moich nikt nie może znaleźć i w szkole zawsze siedziałam z kolegą na ławce i macałam jego żyły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć :) Ja i biceps dziękujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bodybuildingisalifestyleblog5 marca 2014 17:35

    Powodzenia w zbudowaniu soczystego, miesistego bicka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i biceps dziękujęmy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne że taką tabelkę bym poobserwowała,to też jest dobrą inspiracją:)



    Z tego co widziałam to bicka masz dobrego więc nie wiem co Ty w nim widzisz nie takiego:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszka Szatkowska5 marca 2014 21:45

    A ja mowię, że Ty i Twój bicek będziecie jeszcze przeklinać dzień, w którym mnie poznaliście sasasasa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli według Ciebie dobry biceps to brak bicepsa to może...

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm to chyba było wczoraj w 3. superserii... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego co pamiętam jak wstawiałaś foto bica to był widoczny i ładnie zarysowany,ale co ja się tam znam,skoro tak mówisz...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokaż mi to zdjęcie, bo jestem w 100% pewna, że to nie moje :) dowów tutaj: http://instagram.com/p/lLVF32GHAV/.

    OdpowiedzUsuń
  13. W którymś z wpisów wstawiałaś jakieś foto,gdzie widziałam że jest widoczny,teraz go nie znalazłam,a instagrama nie mam więc najnowszych nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia Porabik6 marca 2014 06:43

    Trzymam kciuki za nowe postanowienia :) Niech Twój bicek rośnie w siłę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Może mam trzecią rękę, o której nie wiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. malenstwo_836 marca 2014 11:49

    I ja dołączam się do trzymanych kciuków;-) I gartki za wbicie się na siatkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nebeskaa Natalia6 marca 2014 19:03

    trzymam kciuki za Twoje postanowienia! :) chciałabym takie podsumowania co miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Michalina Wosik6 marca 2014 22:25

    z chęcią poczytam podsumowanie treningowego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, dziękuję!