29.03.2013

Jak wypruć sobie flaki

Wziąć dwie hantle po 5.5kg na pierwszą serię, a po 2.5kg na drugą i zrobić ZWOW #54. W moim przypadku nic więcej nie potrzeba :)


Poniżej możecie zobaczyć, jak poprawnie wykonuje się ćwiczenia.



Zaczynamy od wypadów. To dopiero pierwsza seria a już ostatnie powtórzenia dały się we znaki moim nogom. Fakt, że celowo zwiększyłam obciążenie, ale nie myślałam, że ostatnie dwa będę ledwo robić. Następnie jedziemy z pompkami, skokami i wiosłowaniem. Tu podobnie, trzy ostatnie to był maks moim możliwości. Jako wskazówkę napiszę, że aby hantle mi się nie toczyły, podłożyłam pod nie wolne talerze 2.5kg. Chciałabym wybrać większe obciążenie do tej serii, ale moje mięśnie grzbietu były przez długie lata zaniedbywane i dopiero teraz powoli je odbudowuję, więc to był mój maks. Ostatnia seria to podskoki z bocznymi brzuszkami. Podskoki wrażenia na mnie nie robią, za to przy tych brzuszkach nie chciałybyście słyszeć, co mówiłam. Ponownie, ostatnie dwa powtórzenia robiłam resztkami sił. Tutaj przychodzi ten miły moment nadziei, kiedy wydawało mi się, że trening dobiegł końca, ale Zuzka zarządziła bonus w postaci trzech rodzajów przysiadów i wyskoków z wykroku. Chyba już nie muszę mówić, że to mnie tylko dobiło ;)


Trening zdecydowanie dla średniozaawansowanych i zaawansowanych. Mi się bardzo podobał, siedząc trzy godziny po jego skończeniu nadal czuję wszystkie mięśnie, a szczególnie nogi i grzbiet. Polecam wziąć duże obciążenia i robić do momentu wyprucia sobie flaków :)

9 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciała go kiedyś zrobić, ale pompki na hantlach mnie zniechęciły, więc znalazłam sobie wtedy coś innego od Zuzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu pompki na hantlach Cię zniechęciły? Super są <3

      Usuń
    2. ja też tego nie mogę robić, bo mam okrągłe hantle, w dodatku z takimi wieeelkimi talerzami, które wbijają mi się w nadgarstki :P także to ćwiczenie też omijam.

      Usuń
  3. oo taaak!! Czuję już ten przyjemny ból:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwaga będzie hejt! :D
    "mnie się bardzo podobał" ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zamknę się w sobie i skończę z blogowaniem!!

      Usuń
  5. Dzisiaj go robiłam i też przypadł mi do gustu, chociaż ja robiłam ten zwow z marnym obciążeniem 1,5kg. :) flaki więc zostały. Ale na pewno do tego wrócę, jak pozycze od brata cięższe hantelki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, dziękuję!