09.01.2013

ZWOW #50 New Year's Resolution Workout

Przychodzę dzisiaj do Was z treningiem, który wykonałam wczoraj - ZWOWem #50. Trening składa się z 5 ćwiczeń:
- high knees,
- step up leg lift,
- plank step over,
- chair jumps,
- side step up burpee.

Wykonujemy 5 serii, a w nich po 10 powtórzeń. Tutaj możecie zobaczyć ćwiczenia:


Nie oglądałam preview, zobaczyłam 10 powtórzeń - myślę mało! Ale potem zobaczyłam ćwiczenia i zmieniłam zdanie. O ile ćwiczenia na nogi są standardowe i łatwe do wykonania, to ręce nie mają już tak dobrze. Robimy w sumie 50 zwykłych pompek i 50 pompek polegających na podnesieniu się z ziemii... Doskonale odczułam to w przedostatniej i ostatniej serii. Najtrudniejszym ćwiczeniem było dla mnie plank step over - tutaj nie dość, że pracujemy rękami przy podnoszeniu się, potem jeszcze musimy "przejść przez krzesło", gdzie wyraźnie odczuwamy i brzuch i znowu ręce... Chwilami leżałam na ziemii tak, jak Zuzka, i walczyłam ze sobą, czy rzeczywiście się podniosę :D Po tym ćwiczeniu robimy skoki przy krześle, gdzie znowu lekko pracują nasze ręce, a potem jeszcze burpees z pompkami... Jeśli nie macie silnych rąk, to ten trening na pewno nie jest dla Was. Jeśli chodzi o pracę nóg, to powiedziałabym, że jest średnia. Trzeba coś tam skakać i wchodzić na krzesło, ale ćwiczenia bardziej pełnią rolę kardio i podtrzymania pulsu niż siłową.


Mi ten trening bardzo się spodobał. Jest trochę kardio, do tego super wzmacniamy ręce. Jest też jednym z dłuższych, co ja osobiście lubię. Byłam po tym treningu naprawdę zmęczona i musiałam ze sobą nieźle walczyć, żeby zrobić Tygryskowe burpees, które zrobiłam ledwo co... :)

Podczas treningu miałam na nogach obciążniki 0.5kg i wykonałam go o jedno powtórzenie burpee szybciej niż Zuzka.

15 komentarzy :

  1. Nie robiłam tego jeszcze, ale Twoja recenzja brzmi zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo podobało, tylko polecam obciążniki na nogi.

      Usuń
    2. eee tam obciążniki :D

      Usuń
    3. Co e tam? Bez obciążników to ja mogę skakać 3 godziny :P

      Usuń
    4. Jak robię ostatnio te dwa challenge, to nawet prosty Zuzkowy trening mi wystarczy ;) Obciążników już nie potrzebuję.

      Usuń
    5. Jakie dwa? Robisz jeszcze jakiś oprócz burpees? :>

      Masz rację, ale ja wczoraj miałam akurat humor na zajechanie się :D

      Usuń
    6. Tak wizażowy step-up :D

      Też tak czasem mam, ale aktualnie jestem w dołku z formą, wiec nie przeginam.

      Usuń
    7. na wizaz.pl ;) STEP UP, o którym pisałam u siebie ostatnio ;)

      Usuń
    8. Kurde to jak ja czytam, że tego nie zarejestrowałam? :P

      Usuń
    9. He he, widocznie źle czytasz :P

      Usuń
  2. Gosia, a Ty jeszcze ćwiczysz na siłowni ?
    To jak to jest? siłownia i jeszcze Zuzka ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie ćwiczę, bo skończył mi się karnet, ale może zacznę chodzić na studiach bo mogę dwa dni w tyg przez to, że trenuję siatkę. A czy Zuzka przeszkadza w siłowni? :) Ja tak czy tak trenuję 6 dni w tygodniu, więc dla każdego znajdę czas ;)

      Usuń
  3. Ja wczoraj zrobiłam ZWOW #49 i powiem szczerze, że jeszcze nigdy nie nienawidziłam tak burpees jak podczas niego ! Zuzkę zamordowałam w myślach minimum 10 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz duze nogi i jeszczechcesz je rozbudowac obciaznikami??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam duże, bo rozmiar buta aż 41 i rozbudowanie ich to mój największy cel :P

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, dziękuję!