20.10.2012

"That's just killed me!"

To jest zdecydowanie post dla zaawansowanych. Dla tych, które robią treningi Zuzki i zastanawiają się, który wybrać albo dla tych, które twierdzą, że nic ich nie męczy.

Wczoraj dzień jak codzień, rozgrzałam się i wybrałam sobie trening. Padło na ZWOW #18. Dobrze, że go wcześniej dokładnie nie obejrzałam, bo na pewno bym go nie wybrała. Po treningu jakieś 15-20 minut dochodziłam do siebie (było mi bardzo niedobrze), a normalnie trwa to maksymalnie minutę :)

Oto rzeczony trening:


Trening składa się z 5 ćwiczeń:
- burpees step up 5x na każdą ze stron,
- round kick back lunge 15x na każdą ze stron,
- inverted leg extension 20x,
- tricep dips 30x.

Wykonujemy aż 5 (!) serii.


Ćwiczenia jak ćwiczenia, wydają się normalne. Do końca pierwszej rundy :P Ja już po pierwszej serii miałam wrażenie, że to koniec moich sił oraz treningu i do dzisiaj nie wiem, jak dałam radę. Całe szczęście Zuzka męczyła się tak samo jak ja, więc pomyślałam, że skoro ona nie przestała, to ja też nie. Najgorsze było dla mnie inverted leg extension, a burpees i kick back było jak miły odpoczynek po ostatnich dwóch. Niby jest tu mało kardio, ale miałam spocone wszystko (łącznie z dłońmi, co mi się nie zdarza) i nie mogłam uspokoić pulsu przez jakieś 5 minut po treningu. Do tego tricep dips i pompki podczas burpees mocno dają się we znaki naszym rękom. Jeśli miałabym podsumować cały trening, to był to mój najcięższy trening od pół roku, tak samo jak u Zuzki :)

Polecam ten ZWOW dla dziewczyn zaawansowanych, które mają czas i ochotę się zmęczyć. Naprawdę się zmęczyć. Zuzka mówi na końcu, że ostatnie ćwiczenie ją zabiło, mnie przedostatnie, ale who cares? Najważniejsze, że dałam radę.

Jeśli robiłyście/zrobicie ten trening, to czekam na wrażenia :)

11 komentarzy :

  1. Lubie Zuzke, ogladalam ja ponad rok temu i troszke z nia cwiczylam... Sledzilam jej zycie w Kanadzie z mezem, jakis czas temu sie rozstali i on teraz prowadzi dalej bodyrock tv z jakas laska ktora w ogole do mnie nie przemawia!!!

    Wydaje mi sie ze Zuzka pozbyla sie implantow z cyckow? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehehe jestem slaba w te klocki :P Nawet u Ewy Chodakowskiej ostatnia zauważyłam implanty :P Więc nie mam pojęcia :)

      A na bodyrock.tv też jakoś jeszcze nie wchodziłam, narazie muszę przerobić wszystkie treningi Zuzki (przynajmniej te bez obciążeń).

      Mnie zastanawia tylko, z jakiego kraju ona pochodzi?

      Usuń
    2. albo Slowacji... :P chyba to pierwsze

      Usuń
    3. No właśnie wygląda i mówi "po słowiańsku" :)

      Usuń
  2. o matko ja od samego patrzenia się zasapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. He he, a widzisz, a ja odłożyłam ten trening na dzień, kiedy stwierdzę, że muszę się porządnie sponiewierać i wyżyć :D

    Wyobraź sobie, że ja to triceps dip wykonuję obecnie w moim planie treningowym trzymając nogi na piłce swiss ball :D I to jest dopiero zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja w nieświadomości sobie go włączyłam :D Ale nie żałuję, wręcz przeciwnie :)

      Bawisz się nieźle? :) Ale potem jakiego trica będziesz miała silnego, pompeczki będą pikuś ;)

      Usuń
    2. Czasami lepiej być takim nieświadomym :D Zwłaszcza przy treningach Zuzki.

      Bawię się bardzo dobrze. Ale to naprawdę nie jest proste, jednocześnie musisz utrzymać nogi na piłce, utrzymać równowagę i jeszcze opuszczać się w dół O.o
      Wczorajszy trening mnie zgnębił :D Ale lubię to, więc nie narzekam :)

      Usuń
    3. Wiem, myślę, że ta stabilizacja musi być trudna! Aż sobie chyba kupię piłkę, ostatnio widziałam jakieś w biedronce :>

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, dziękuję!