04.07.2012

Ewa Chodakowska Spalanie & Modelowanie - pierwsze wrażenia

Dzisiaj zrobiłam po raz pierwszy trening z płyty Ewy Chodakowskiej. Pierwsza myśl - za krótko! :)


Trening to zdecydowanie mocne kardio z różnymi ćwiczeniami, z których część to kardio a część to ćwiczenia typowo siłowe. Ćwiczenia są w większości mi (i pewnie dziewczynom, które regularnie ćwiczą) znane. Nie wiem dlaczego, ale mi jest najciężej wykonywać pierwszą serię każdego ćwiczenia, a najłatwiej drugą. Ćwiczenia głównie skupiają się na brzuchu, udach i pośladkach.

Ja dzięki temu treningowi zauważyłam duże dysproporcje w moim ciele - ćwiczenia na nogi są dla mnie zdecydowanie za lekkie - w ogóle nie poczułam, żebym coś ćwiczyła. Podobnie z rękami. Natomiast ćwiczenia na brzuch były już ciężkie do wykonania, czasami zdarzało mi się nie dotrwać do końca serii. Jedank muszę stwierdzić, że dla mnie trening jest zdecydowanie za krótki. Chyba będę chodzić po nim biegać czy ćwiczyć coś innego.

Uważam, że ten trening jest zdecydowanie dla dziewczyn, które już coś ćwiczyły. Oczywiście, początkujące mogą spróbować, ale niestety trening może zniechęcać. Dodatkowo muszę stwierdzić, że mieszkanie nie jest najlepszym miejscem do ćwiczeń - gorąco, śliska podłoga, brak karimaty... Do tego nie mogłam znieść tej muzyczki w tle - prawie zasnęłam. Musiałam sobie włączyć jakieś treningowe umca umca - trzeba sobie jakoś radzić ;)

Mimo wszystko, polecam ten trening. Są to dobre, ogólnorozwojowe ćwiczenia. Ja natomiast postaram się kupić pierwszą płytę Ewy i zobaczyć co tam jest. Tylko czemu ona tak lubi pajacyki? :)

A jak tam Wasze wrażenia na temat tej płyty?



PS Tak wyglądałam po tym treningu :)

17 komentarzy :

  1. Zakupiłam numer niedługo będę testować trening :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Płytkę z treningiem mam, ale jeszcze nie ćwiczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie moge nigdzie dostać płyty :( !!!! a na allegro za 30 zł! aż taki dobry ten trening?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam, może nie jest to najlepszy trening ever, ale na 40min jest super. Napisz do wydawnictwa, wyślą Ci numer za 17.09zł :) prenumerata@quadwinkowski.pl

      Usuń
  4. Ni to czekam na posta z wynikami treningów ;) tego, który mi obecalas u mnie ;) mamy zupełnie inne sylwetki, więc co innego nam potrzeba, co nie zmienia faktu, ze wszelkie porównania przed/po są zawsze ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucę na pewno! :) Tylko jeszcze trochę to potrwa :)

      Usuń
  5. ja jestem zła ponieważ płyta strasznie mi się zacina, nie wiem czemu ponieważ żadnego pęknięcia ani zarysowania nie widzę. Nie wiem czym to jest spowodowane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten trening. Choć dla mnie, póki co, za krótki to on w ogóle nie jest ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz bym powiedziała, że jest za mało intensywny. Przy dobrym treningu w 15 minut męczę się bardziej niż przy tym.

      Usuń
  7. W ja właśnie się przymierzam do tego treningu.Widzę że wszyscy tak zachwalają, że chyba sama spróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobilam raz i nigdy wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobilam raz i nigdy wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  10. chcialabym, żeby ćwiczenia na nogi były kiedyś lekkie dla mnie ;) ogólnie to nienawidzę ich. na brzuch, na ręce mogę robić a na nogi to tragedia.. KIlera ruszę w czercu (sesja i malo czasu więc Chodakowska się nada) i dziś (pod wplywem postu u Tygryska) wymysliłam, że to będzie taki eksperyment, czy zestawy Ewy działają na osoby niepoczątkujące tak wspaniale i cudownie jak na osoby, które zaczynają od niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Ewa działała przez jakiś miesiąc i potem musiałam się przestawić na coś mocniejszego.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie cenny, dziękuję!